СКАНДАЛ НА GIVENCHY РЕВИЈАТА: Прикажале ѓердани инспирирани од самоубиство – критики летаат на сите страни!

8 октомври, 2021
260089_profimedia0636773525_ls

Велат дека се е дозволено во љубов и мода, но некои граници сепак треба да постојат.

Сепак, се чини дека одредени брендови мислат дека се е во ред се додека се вадат под изговор на уметност.

По модната недела во Париз, на насловните се појави познатиот моден брендGivenchy откако претставија контроверзен ѓердан во форма на јамка за бесење.

Сребрените и златните ѓердани ги носеа три модели на саемот, како и обетки со сличен дизајн, а сребрената варијанта беше украсена со дијаманти.

Негативни коментари ги преплавија мрежите, а досега компанијата не се огласи. Сепак, ова не е првпат модните брендови да бидат критикувани за мотиви поврзани со самоубиство.

Пред две години, компанијата Burberry се извини за дуксерот со јамка. Кога изби скандалот со Burberry во 2019 година, еден од нивните модели – Лиз Кенеди, напиша во долга објава на Инстаграм: „Самоубиството не е мода“. Шефот на берберијата Марко Гобети рече дека компанијата „длабоко жали за вознемиреноста“ што ја предизвикале. Тој додаде дека тоа е „нечувствително“ од нивна страна и дека тие „грешат“.

Сепак, историјата очигледно се повторува.

„Би помислиле дека индустријата научи да не ги става предметите што личат на јамка околу вратот“, објави модниот профил Diet Prada на Инстаграм.

“Овој ѓердан на Givenchy, кој штотуку излезе од модната писта, опасно оди кон тоа. И навистина ве тера да се прашувате како никој не забележал, но за жал … историјата се повторува”, додаваат тие.

Активистката и уметница Ким Саира напиша:

“Како се случи да вакво нешто помина пред неколку луѓе пред ова шоу и сите мислеа дека ова е во ред? И зошто воопшто не сум изненадена од тоа?”

Инаку, ѓерданите беа претставени како дел од модната ревија на Метју Вилијамс, креативниот директор на Givenchy, откако минатото лето стана дел од овој луксузен бренд.

Тој за модниот магазин Вог изјави дека парчињата се „сложени и многу посветени“ и дека во нивното производство учествувал и американскиот уметник Џош Смит. Тие беа инспирирани од слики на персонификација на смртта, изјави тој.

Досега, се уште се познати случаи кога Dolce & Gabbana го сменија името на сандали, кои oтпрвин ги нарекоа „slave sandals“ („робови сандали“).

Кети Пери исфрли два модели од својата колекција затоа што се сметаше дека ги исмеваат црнците.

Компанијата Прада извади и гардероба со слика која наликува на црн мајмун со големи црвени усни.

Дали ова е крај на ваквите модни „изуми“ останува да видиме, но како што стојат работите, не би биле изненадени доколку се повтори вакво нешто.

escort - Korsan taksi