14 декември, 2018

Радио

Личниот тренер Тамара Приџет најчесто се сретнува со прашањето кои протеини да се земаат. Кажува дека најчестиот одговор на тоа гласи – зависи.

“Обично ги прашувам клиентите што е нивна цел, односно дали сакаат да се поправат, да ослабнат или да ја задржат постоечката тежина”, вели.покрај тоа, важна и е и информација како човекот се храни, односно колку протеини добива со внес на одредена храна. Дури тогаш може да се одреди што има смисла.”

Ако вашата цел е да се создадат мускули и да ослабнете, најдобро е да се земаат протеини од храна како што се аргумите, печурките, тофу, немасните меса и јајцата.

„Ако ви е тешко да консумирате такви прехранбени производи секој ден, препорачувам протеински шејк наместо еден оброк “, објаснува Приџет, додавајќи како луѓето често се поправаат, бидејќи шејкот не го заменуваат со еден оброк, туку го внесуваат во редовната исхрана.

“Дополнителен внес на калории го препорачувам само ако имате за цел да се поправите и да изградите мускули”, заклучува Приџет.

Остави коментар

Почетна // Спорт // ДОКОЛКУ САКАТЕ ДА ОСЛАБИТЕ, потребно е да изградите мускули
Горе