Од пенкалото на дизајнерите на Алфа и Ауди: Најсериозниот ривал на Тесла наскоро ќе пристигне во Европа

15 мај, 2020
Тесла Насловна

Кинеските производители на автомобили, барем оние кои имаат за цел глобален маркетинг на своите производи, ги сфаќаат своите автомобили се повеќе и посериозно.

Компанијата BYD, основана во 1995 година, е една од нив, бидејќи нуди голем број на возила за различни намени, како и во сите овие категории се повеќе се свртува кон производство на еколошки возила. Еден таков автомобил, чија презентација беше објавена неодамна за следниот месец, веќе е обележана во медиумите како еден од најсериозните конкуренти на електричните модели на американската компанија Tesla Motors.


BYD Han можеби ни се чини како „само друг Кинез“, доколку не беа фактите споменати во претходната реченица, како и не помалку значајни информации дека поранешниот дизајнер на „Ауди“ и „Алфа Ромео“ Волфганг Егер е заслужен за неговиот изглед. Друга, можеби уште поважна информација, е дека Хан наскоро ќе се понуди и на европскиот пазар. Новиот кинески електричен седан има меѓуоскино растојание од 2.920 милиметри и долг е 4.980 милиметри, широк 1.910 милиметри и висок 1,495 милиметар.

Засега е познато дека тој ќе се нуди на домашниот пазар во три верзии:

Првиот ќе има 222HP електричен мотор, со 330Nm вртежен момент, кој ја движи предната оска. Оваа верзија се напојува со батерија од 65kWh, што му дава на возилото опсег од 506 километри.

Втората верзија има идентична моторизација, но батерија со поголем капацитет од 77kWh, што го зголемува корисничкиот опсег на Хан на 605 километри.

Третата, најмоќната верзија е опремена со два електрични мотори. Предната оска се напојува со веќе споменатиот мотор 222HP, додека задниот дел се напојува со посилен електричен мотор од 272 „коњски сили“ со вртежен момент од 350Nm. Оваа верзија ја напојува и помоќната батерија 77kWh, која му овозможува на автомобилот малку пократок опсег од 550 километри.

BYD Han ќе им понуди на идните клиенти можност за користење на 5G интернет конекција и специјален пакет за помош на возачот DiPilot. Исто така, тоа е првиот автомобил од голема серија со најновиот IPB систем за сопирање, развиен од германскиот Bosch, за кој производителот тврди дека ја подобрува прецизноста на сопирањето и ја скратува нејзината должина.

Во однос на карактеристиките, најмоќната верзија на Хан забрзува од 0 до 100км / ч за само 3,9 секунди, додека нејзината максимална брзина е околу 200км на час. BYD посочува дека автомобилските батерии со нивниот брз полнач можат да се наполнат до 80 проценти капацитет за само 25 минути. Продажбата на Хан во Кина започнува веќе во јуни, додека информациите за пристигнувањето на европскиот пазар треба да почека малку подолго. Автомобилот треба да се продава по цени од 45.000 до 55.000 евра, во зависност од верзијата и нивото на опрема.