Постење во време на Корона: Еве која храна треба да се јаде, а оној што ќе се разболи треба да го направи ОВА!

27 ноември, 2020
shutterstock_232711129_1000x0

Секогаш кога постои опасност од постот да го загрози здравјето, верникот е ослободен од постот. Болните, бремените жени и доилките, оние кои се занимаваат со тешка физичка работа, се ослободени од постот. Најдобро е за секој верник да се консултира со својот свештеник во врска со постот.

Како да се пости и зачувува здравјето и имунолошкиот систем? Како да се постигне рамнотежа во исхраната и имунитетот од моменталната епидемија на коронавирус.

Нутриционистот Тања Бакраш истакна дека постот подразбира изоставување храна од животинско потекло и дека треба да биде разновидна. Важно е да се внимава да се внесуваат доволно хранливи материи, протеини, како и масти и јаглехидрати.

Post, posna hrana, riba, salata

Како да се подготви телото за пост и префрлување од една на друга диета?

“Оваа транзиција треба да биде постепена со цел да го подготвите вашиот дигестивен тракт за промени во исхраната. Индустриската храна треба да се сведе на минимум во исхраната, а свежата храна треба да се зема што е можно повеќе. На тој начин, ќе се чувствуваме подобро психички и физички”, истакна нутриционистот. Таа додава дека за време на постот може да има недостаток на витамин Д во организмот, бидејќи млечните производи не се земаат. Важен е за имунитетот, затоа е неопходно да се јаде риба или да се земаат додатоци на овој витамин. И витамин Б 12 и витамин Ц се важни.

Кој не треба да пости поради здравствени ризици? “Важно е да се дизајнира брз бунар, децата и опоравувачите не треба да постат. Идејата за постот е да се зајакнеме, духот и волјата, и ако се чувствуваме слаби, можеме да го прекинеме постот сè додека не станеме посилни”, изјави нутриционистката Тања Бакрач.