Пет интересни факти поради кој Channel No 5 е најдобриот мирис на сите времиња

6 мај, 2020
naslovna

Парфемот Channel No 5 е крал меѓу мирисите, а името Коко Шанел стана синоним за луксуз и квалитет. Додека повеќето се запознаени со неговиот цветен мирис, ние ви донесуваме неколку помалку познати факти за овој култен парфем.

1. Инспириран е од жена

Шанел бр. 5 е именуван по самата дизајнерка, познатата Габриел ‘Коко’ Шанел. Откако се појави идејата да создаде парфем за нејзиниот моден бренд за време на состанокот со пријателите во Монте Карло, Шанел побара од дизајнерот на парфеми Ернест Беокс да создаде „парфем што мириса на жена“.

Таа сакаше мирис што одговара на нејзиниот стил и личност. Имаше за цел да ја одрази сензуалноста и сложеноста на модерната жена, односно намерата беше да се создаде комплексен мирис во кој ниту една состојка не може да се изолира. Резултатот беше заводлив цветен мирис што е различен од секој друг парфем на пазарот.

2. Бројот 5 има одредено значење

Францускиот моден дизајнер Коко Шанел го избра петтиот парфем што го претстави Ернест Беокс. Бројот 5 беше нејзиниот среќен број, па не е случајно дека Шанел му го претстави на светот нејзиниот нов мирис, кој беше пуштен во продажба во петтиот месец во 1921 година. Останатото е историја.

3. Богатство на ретки состојки

Коко Шанел имаше специфичен вкус, а тоа најдобро го потврдува нејзиниот парфем, за кој се потребни многу видови цвеќиња. Потребен е еден тон цвеќиња за производство на овој мирис, со доминантен иланг-иланг од Мадагаскар и Мајот, мајската роза цвета само три недели годишно и јасмин од Грас.

4. Американските војници го носеа парфемот на своите жени

Кога, за време на интервјуто, Мерилин Монро изјави дека носи само неколку капки Шанел бр. 5 во креветот, тоа беше доволна причина милиони жени да се одлучат за овој парфем. Интересно е и тоа што како резултат на Втората светска војна, во 1945 година, Шанел ги затвори сите продавници во Париз, освен оној каде што се продаваа парфеми.

Додека на Втората светска војна се ближеше крајот, американските војници влегоа во Париз и отидоа во потрага по оригинален подарок за да ги развеселат своите најблиски кои ги чекаа дома.

5. Ги надмина стандардите за рекламирање на парфеми

Во 1969 година, Ричард Аведон ја снимаше првата реклама за Шанел 5 во Њујорк. И покрај тоа што траеше само неколку секунди, тоа беше една од најскапите реклами во периодот.