5 златни вежби за затегнување на целото тело: Само за оние што седат цел ден!

19 мај, 2020
Naslovna

Ви претставуваме пет гимнастички вежби кои се основа на здравјето и се важни за тонирање на фигурата, градење силни мускули. Со помош на овој тренинг, можете да постигнете совршена фигура и да спречите вишок тежина, но и прекумерно слабеење:  

1.Клекнување  

Многу е важно правилно да сквотите. Застанете исправено, нозете се распространуваат со ширина на колкот. Замислете како седите на стол. Сега полека свиткајте ги колената без да ги движите нозете. Клекнете директно и проверете дали колената ви се рамни на прстите.

2. Ареобно скокање

Овој вид вежба ќе ви помогне да ослабнете, но и да ги зајакнете мускулите на нозете, да го отстраните целулитот. Најдобро е да скокате на јаже.

3. Стомачни

Најдобро е ако можете да легнете на грб на подот, а потоа да ги кренете нозете исправено. Исто така е добра вежба ако го вовлечете стомакот при изведување на мост. Вежбањето на мостот дополнително ќе ги зајакне мускулите на задникот.


4. Планк 

Многу е напишано и кажано за оваа вежба затоа што се смета за затегнување на мускулите на целото тело. Едноставно потпирајте се на лактите и положбата на вашето тело треба да биде иста како и кога правите склекови. Оваа вежба кај жените ги крева градите и „го пегла старечкиот грб “.

5. Истегнувања

Оваа вежба ќе ве поттикне да ја елиминирате болката во грбот, да истегнете, но и да го подобрите држењето и држењето на телото.   Легнете на стомакот, истегнете ги рацете пред себе и истовремено кренете ги рацете и нозете – свиткајте нагоре!