9 вечерни навики што ги прават сите тенки и здрави жени: Млеко пред спиење,ниако вода!

12 мај, 2020
Naslovna

Иако знаеме дека скоро најпогодните дами меѓу нас се активни наутро и во текот на денот и ја следат нивната диета, дали некогаш сте се запрашале како изгледа нивната вечерна рутина?

Негувајте ја кожата редовно

Да се ​​биде во форма не се однесува само на една ставка, туку на целата грижа за себе. Рутината е она што ќе ви помогне кога станува збор за вежбање, фитнес и исхрана, како и целокупната нега на кожата и изгледот. Отстранете ја шминката и исчистете ја кожата откако ќе се вратите во вашиот дом. Ова е особено важно да се направи после вежбање бидејќи вишокот на пот може да влијае на вашите пори.

Пијте вода два часа пред спиење

Кога пиете вода премногу блиску до вашето време на спиење, тоа може негативно да влијае на вас, поради повреда на циклусот на спиење што ќе се појави поради потребата да одите во тоалетот. Затоа многу фит жени се одлучуваат за хидратација, но пред спиење, со цел да ги добијат сите позитивни ефекти на водата, но и да ги избегнат негативните.

Посвежа вечера

Не секоја храна е погодна за консумирање во вечерните часови, а особено не пред спиење. Но, грчкиот јогурт може да ви помогне да заспиете полесно и да го прекинете чувството на глад што многумина од нас го имаат пред спиење.

Пијте чаша млеко пред спиење

Иако водата во кревет може негативно да влијае врз вас, истражувањата откриле дека млекото може да помогне. Млекото содржи триптофан, аминокиселина што помага да спиете, така што дефинитивно ќе ви користи. И за оние од вас кои консумираат веганска диета или едноставно не пијат животинско млеко, бадемово или кокосово млеко ќе има сличен ефект.

Обидете се да вежбате вечер или да прошетате

Додека многумина од нас се утрински типови кога станува збор за вежбање, понекогаш едноставна вечерна вежба може да биде токму она што ви е потребно за да го постигнете последниот чекор кон вашата цел. Вежбањето во вечерните часови исто така може да ви помогне да спиете и да ви овозможи побрзо да заспиете. Ако сè уште не сте расположени за вежбање, одлучете да прошетате по вечерата.

Топол туш е одличен пред спиење

Истражувањата покажаа дека топол туш, околу 90 минути пред спиење, всушност може да го подобри вашиот сон, што доведува до повеќе енергија наутро за наредниот ден.

Ограничете го времето на телефонот и пред телевизорот

За дополнителен одмор и општа благосостојба, важно е да не користите електрични уреди пред спиење, без разлика дали се работи за компјутер, телевизија или паметен телефон. Исто така, друга причина зошто треба да го ограничите времето на нив е фактот дека помалку спиење и полош циклус на спиење заради влијанието на светлината од електричните уреди се поврзани со гоење.

Читајте пред спиење  

Иако фитнесот најмногу може да се однесува на физичката сила, менталната сила е исто така многу важна и не треба да ја запоставувате. Читањето пред спиење може да ви послужи како релаксација и уживање без горенаведените проблеми предизвикани од прекумерно гледање на електрични уреди. Исто така, со помош на читање, ќе ја подобрите вашата меморија и нивото на општо образование.

Поминете време со семејството  

Научно е докажано дека поминувањето време со вашите најблиски влијае на должината и квалитетот на животот на човекот, како и на јакнењето на позитивните навики. Значи, после деловни обврски и хоби, има ли подобро време да се дружиме со семејството отколку навечер и пред спиење?