Универзитетот Харвард советува вежбање јога како средство за борба против COVID-19

29 април, 2020
Naslovna

Во услови на растечки тензии околу коронавирусot ширум светот, водечкото медицинско училиште во САД, Медицинскиот факултет Харвард, им препорача на сите студенти да вежбаат јога, медитација и вежби за дишење за да се спротивстават на коронавирусот. Научниците веруваат дека овие практики можат да го намалат ризикот од заболување од вирусот KОВИД-19. Нивното тврдење е поткрепено со фактот дека ангажирањето со јога и овие практики е погодно за ублажување на стресот и вознемиреноста предизвикана од коронавирусот. Во исто време, јогата го намалува високиот крвен притисок и го подобрува капацитетот на белите дробови.

Медитација

„Редовната медитација влијае многу смирувачки. Многу апликации учат едноставни начини на медитација, како Headspace или Calm “, напиша Џон Шарп, психијатар од Медицинскиот факултет„ Харвард “и Дејвид Гефен, основач на универзитетот„ Дејвид Гефен “од Калифорнија, Лос Анџелес, во написот„ Како да се справиме со анксиозност предизвикана од коронавирус “.

Пранајама

Тие исто така сугерираат како можете да вежбате контролирано дишење. една од вежбите за пранајама. Нежно затворете една ноздра со палецот. Вдишете од едната ноздра и полека избројте до три, задржете го здивот, па потоа издишете. Повторно вдишете преку другата ноздра, избројте до три и издишете. После неколку минути од оваа вежба, треба да се чувствувате помирни и пофокусирани “, напиша Шарп.

Јога

Шарп исто така посочи дека студентите започнуваат да вежбаат јога секое утро. “Мислите ли дека јогата не е за вас? Можете барем да ја испробате. Понекогаш обидот за нови работи и откривање нови активности од кои можете да имате корист и да уживате може да биде добредојдена промена”, напишал психијатарот, предлагајќи им на луѓето дека апликациите како Yoga Studio и Pocket Yoga  можат да им помогнат да вежбаат.