Хронотипови за спиење: Дали сте лав, мечка, делфин или волк?

9 февруари, 2021
dreamstime-m-26682455

Вашата „личност за спиење“ може да ве натера да се здебелите, а откривањето дали сте мечка, волк, лав или делфин, всушност може да ви помогне во целокупното здравје, вели експерт за спиење

Оливија Арецоло, од Сиднеј, позната како експерт за „хронотипови за спиење“, вели дека овие профили на спиење ќе ви помогнат да разберете дали сте биолошки подготвени за рано станување или сте ноќна птица и во кое време од денот можете да се уморите. Вашиот деноноќниот ритам е во основа вашата шема на спиење / будење, а 50 проценти од тоа го диктираат гените – со други зборови, вашиот хронотип на спиење.

На другата половина влијаат вашите навики, вклучително и времето поминато со сино светло, вежбање и диета. Оливија рече дека знаењето и разбирањето на вашата личност за спиење значи дека можете да го „хакирате“ вашиот сон со „хронотип“, што ќе помогне да се зголеми продуктивноста, да се подобри животот и да се одржи слабоста.

Волк
Волците обично функционираат најдобро ноќе, што значи дека често уживаат во сонот. Тие сакаат доцни ноќи и „лесно можат да останат будни до 1 часот по полноќ“, вели Оливија. Но, предупредува дека мора да внимаваат да не јадат и да пијат премногу доцна во ноќта, бидејќи тоа ќе резултира со слаб сон и непотребно зголемување на телесната тежина.


„Луѓето кои сакаат да јадат тешка храна доцна во ноќта, што е карактеристично за волците, се будат во просек 11 пати повеќе од оние кои јадат лесно“, рече таа. Ако сте вие, обидете се да му дадете на вашето тело време да се одмори со поставување време за храна.

Делфин
Делфините се исто така попознати како „класични несоници“ на четирите хронотипови за спиење, а Оливија рече дека тие немаат „рутина“ кога станува збор за нивниот сон. Ова може да значи спиење два часа една ноќ и десет следни, што исто така значи дека влијае на нивната секојдневна работа.

„Повремено тие имаат кратки рафали на голема енергија, проследени со ненадеен пад“, рече Оливија. Само поради оваа причина, делфините треба да внимаваат на внесот на шеќер бидејќи тешко можат да му одолеат во текот на денот кога ќе се чувствуваат слаби.


Експертот за спиење посочува дека од четирите хронотипови, делфините најверојатно се борат со здравствени проблеми како што се анксиозност, депресија, несоница, дијабетес тип 2 и дебелина. Наместо да земате слатко задоволство, изберете некои сложени јаглехидрати или протеини што ќе ви ја дадат потребната енергија.

Лав
Лавот може „лесно да се разбуди во 5 или 6 часот наутро“, но до 22 часот тие се „апсолутно исцрпени“, истакнува Оливија. Тој верува дека овој хронотип за спиење е најпродуктивен и дека се полни со енергија наутро.

Поради оваа причина, лавовите имаат најмалку веројатност да се здебелат поради редовно спиење и диета. Тие обично се „позитивни, оптимисти и честопати многу свесни за нивното здравје“. Но, тие исто така се „организирани, родени лидери“ кои сакаат рутина и обично се многу интелигентни.

За да го подобри својот живот како Лав, Оливија предлага да јадете поголем дел од вашите калории наутро и да јадете помалку како што поминува денот. Таа објасни: „Една стара поговорка вели: појадувај како крал, ручај како принц и вечерај како сиромашен човек“.

Мечка
И, конечно, мечката е најпопуларниот хронотип за спиење и сочинува околу 55 проценти од населението, а циклусот спиење-будење го следи нормалниот сончев циклус. Според експертите, типичен Мечка веројатно ќе се разбуди околу 7 часот наутро, но може да се чувствува уморен, па веројатно ќе посегне по кафе.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi