Колку и да се чини дека времето во изолација успеа да ви ги одземе омилените рутини, да се дружите, тврдиме дека ви донесе и безброј нови можности и позитивни работи.
Бидејќи имаме повеќе време да ги завршиме работите што можеби само „застанале во воздух“, решивме да откриеме на што поминуваат жените поголемиот дел од слободното време.
Посетата и средбата со пријателите станаа забранети, и следствено на тоа, социјалното вмрежување значително се зголеми. Логично, нели? Благодарение на Интернет, можеме да комуницираме со луѓето со кои сакаме секој ден, а вишокот на време ни овозможува да поминуваме време на пребарување на Google за теми што нè интересираат.
Како и да е, бидејќи на жените им беа забранети услугите на фризери, козметичари и разни третмани за убавина, новите истражувања објавени од Flawless.org покажаа дека жените биле најмногу заинтересирани за изолацијата што следувала за време на пандемијата на вируси. Најчестите пребарувања на Google се поврзани со активности за нега на коса, шминка и активности на славни.
Кога станува збор за косата, најмногу пребарувања потекнуваа од темата колку често треба да ја миете косата, начини да ја навикнете косата со преса, совети за побрз раст, но и како да ја ишишате сопствената коса. Поимот шминка забележа најголем раст. Пребарувано е 135.000 пати во еден месец, а истражувањето покажало дека жените се најмногу заинтересирани за тоа како да ја исчистат четката за шминка и како да направат лицето да изгледа убаво без шминка.
Ова беше проследено со пребарување на нокти, со најголем интерес за темата „Како да го отстранам гел лакот за нокти?“. Покрај тоа, животите на славните не беа запоставени дури и за време на изолацијата. Жените се најмногу заинтересирани за активностите на Ким Кардашијан, Кајл и Ариана Гранде.
Како и да е, карантинот дефинитивно ни дава пауза од производите за убавина и природен изглед.