Слдените статистики кои се направени го покажуваат растот на еден вид медиуми како на пример Твитер, и падот на другите на пример печатените медиуми. Според TechCrunch обичните акции на Твитер социјалната мрежа се вреднуваат околу 1.6 билиони долари, а тоа е многу повеќе од пазарната капитализација што ја има Њујорк тајмс со 1.1 билиони долари. Но сепак целокупната вредност на Њујорк и останатите фирми во склоп на NYTCo, се проценува на 1.8 билиони долари, што значи дека сепак Твитер ќе треба да направи уште неколку чекори напред за да го завземе нивното место. Но со следното финансирање на Твитер доколку истот не биде во приоритетни акции, ќе има голема шанса да стигне фо целта. За растот на социјалните медиуми на сметка на веќе традиционалните медиуми, ќе се разговара и ќе има дополнителни информации по конференцијата IGNITION која треба да се одржи на почетокот од декември месец во Њујорк.