Бидна ли маркетингот премногу сексуален?:))) скроз!!!

popara6 октомври, 20111min00
kondom

Во маркетингот денес сите играат на секс, што станува сосема јасно кога ќе ги погледнеме слоганите на некои од најмоќните меѓународни компании.

Можеби на прв поглед изгледаат невини, но кога ќе напишете ‘Just Do It’ на презервативите, на друг начин би гледале на оваа порака.

Слоганот на Nike, ‘Just Do it’ сеуште е најневин во морето на познатите светските брендови. ‘I’m lovin’ it’, ‘It’s good to play together’ или ‘is it in you?’ се само дел од провокативните слогани, кои кога ќе ги извадиме од контекстсекако дека ги скокоткаат нашите мисли.

Колку и да ви изгледаат невино пораките на прозиводителите на спортска опрема, батерии и брза храна, позади секој незаборавен слоган се кријат пеколни маркетинг експерти да ве погодат таму каде што сте најслаби, меѓу препоните.

Познатите потсвесни пораки скиени во слоганите на светски познатите брендови, стануваат ногу видливи кога се испечатени на омотот на кондомите. Ако досега не сте верувале на теоретичарите на завери кои тврдат  дека некој си поигрува со нашата перцепција…еве докази!

escort - Korsan taksi - anlaşmalı boşanma