Во 2012 година Nissan GT-R ќе добие поголема моќ и освежен екстериер и ентериер. Тој е предводник на перформансите во Nissan. Доаѓа во Premium и нови Black Edition нивоа на опременост. Се напојува со 530-коњски сили сместени во 3.8 литарски турбо V6 мотор. Ова е зголемување за 45 коњски сили во однос на 2011 GT-R. Менувачот е 6-брзински со двојна спојка што се однесува слично како автоматски. Тоа вклучува sport tiptronic, односно рачно менување на брзините кај воланот. Погон на сите тркала е стандардна опција како и спортската суспензија и 20-инчни бандажи со ниско-профилни гуми. Сигурносните карактеристи вклучуваат ABS, контрола на влечење, систем против пролизгување, странични воздушни завеси, и предни воздушни перничиња. Систем за навигација со хард диск за складирање на дигитални музички фајлови е исто така стандардна опција. Black Edition вклучува специфичен ентериер и тркала.
GT-R се справува со свиоците со речиси нула навалување на телото особено со брзина погодна за јавните патишта. Управувањето е добро врамнотежено, но тоа бара речиси постојано внимание, бидејќи гумите сакате да ги следите сите и сите тротоарот ритам. Потребно е време за да се навикнете на осетливите сопирачки кои даваат одлична контрола на возилото.
Побрз од повеќето ривали, Nissan GT-R нуди импресивно забрзување, добро опремен ентериер, и изненадувачки багажен простор. Иако не е некоја зделка како што некогаш беше, овој автомобил се уште нуди егзотични перформанси по многу пониска цена отколку Audi R8, Chevrolet Corvette ZR1, или Porsche 911 turbo.