YouTube ја претстави досега најрадикалниот редизајн досега, со цел оваа интернет услуга се повеќе да наликува на телевизија.
Целиот редизајн е насочен кон тоа да ги натера корисниците да трошат повеќе време на страницата YouTube, така настојувајќи, на некој начин да ги зголемат приходите од огласи.
Тоа е дел од планот на Google, трите милијарди прегледувања на YouТube видеа кои прикажуваат огласи – да ги претвори во главен профитен центар на компанијата. Google никогаш не ги открил приходите кои се однесуваат на YouTube, но независни извори проценуваат дека YouTube би можел да има околу 1,6 милијарди долари само оваа година.
Редизајнот на YouTube е насочен на каналите, наместо на поединечните видео снимки. Секој корисник ќе може да креира свој сопствен канал, а потоа да објави свое сопствено видео или да креира компилација од своите најдраги видеа од YouTube.
httpv://www.youtube.com/watch?v=W-ajXnrpkio