Корисниците на социјалните мрежи се повеќе поставуваат строги барања во однос на приватснота на своите податоци, така што го ограничуваат пристапот на непознатите лица до овие податоци.
Њујорк – корисниците на Фејсбук и другите социјални мрежи стануваат се помалку друштвени, покажале најновите истражувања од непрофитната организација IALP (Internet & American Life Project).
Зголемениот број на корисници на социјалните мрежи, довело до тоа самите корисници да си поставуваат строги барања во поглед на приватноста на своите податоци.
Истражувањата утврдиле дека две третини од корисниците на социјалните мрежи во САД или 63% ди сега имале избришано најмалку еден „пријател“ од листата.
Скоро половина од нив, 44% ги избришале коментарите од своите пријатели на нивните профили, додека 37% од анкетираните ги тргнале ознаките од фотографиите.
Истражувањето покажало и тоа дека жените се повнимателни корисници, отколку мажите.
Меѓу жените дури 69% своите безбедносни поставки ги ставиле на највисоко ниво, додека 48% од мажите го направиле тоа.
Независно од полот 58% од испитаните изјавиле дека нивните профили може да ги видат само нивните пријатели.