Volkswagen уште во 2009 вети автомобил со SUS мотор, кој на 100 километри ќе троши еден литар гориво, а сега е потврдено и сериското производство. Станува збор за прототипот Volkswagen XL1.
Коефициентот на отпор на воздухот од 0,186 е два ипол пати помал од сегашниот Golf, а емисијата на јаглен диоксид од само 24 грама на поминат километар ќе биде според европскиот стандард, веројатно негде околу 2050.
Автомобилот ќе го движи модифициран хибриден состав кој се состои од мал двоцилиндричен дизел 0,8 TDI мотор со најголема моќ од 48 коњски сили. Тој мотор е половина од 1,6 литарскиот TDI мотор со common-rail директно вбризгување на гориво кое ќе се користи кај Golf и Passat. Електромоторот развива 27 коњски сили. Вкупно на располаѓање се 75 коњски сили и 140 Nm.