Американскиот магазин со оваа насловна сакал да покажекаква е иднината на британците!
Убавото лице на Кејт Мидлтон се појавува на насловната страна на најновиот број на американскиот магазин ‘The new republic’. Нејзиното лице на сликата е “унаказено” во фотошоп со цел да се покаже нивното мислење за иднината на британците и за да ја покажат младата Кејт како типичен стереотип кој американците имаат кон британците. Лошите заби на американците им се типична асоцијација за британците.
Реакциите за оваа насловна претежно се негативни, а по многу форуми се пишува дека Кејт треба да го тужи списанието и дека насловната е крајно навредлива за Кејт и останатите британци.
Кејт всушност потрошила илјадници долари за да ја добие својата блескава насмевка. Познатиот француски стоматолог Дидер Филион и подарил минатата година насмевка која отсекогаш ја посакувала.