Икеа одлучи да испрати порака до оние кои пред јадење имаат потреба да ја фотографираат својата чинија и тоа да го објават на социјалните мрежи.
Духовитата кампања наречена „Let’s relax“ прикажува семејна вечера во 18 век. Аристократско семејство се подготвува да вечера кога таткото, глава на семејството, во кујна носи сликар кој пред да започне вечерата мора да наслика се` што се наоѓа на масата, а потоа и да оди во село и да им ја покаже сликата на луѓето, кои мора да ја одобрат, што е своевиден еквивалент на денешниот лајк.
Со тоа Икеа одлучи да испрати порака до сите оние кои пред јадење имаат потреба да ја фотографираат својата чинија и да објават на социјалните мрежи. „Let’s relax“ ги повикува луѓето да се опуштат бидејќи, како што кажува завршната реченица, „Тоа е само јадење. Не е натпревар.“