Компанијата Снешчет го смени своето име во Снеп инк., затоа што веќе социјалната мрежа не служи само за разговор. Освен тоа, компанијата од есен ќе почне со продажба на паметни очила. Името на очилата ќе биде „ Spectacles“ и ќе бидат во различни бои. Цената ќе биде 129.99 долари, а количините ќе бидат ограничени.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=XqkOFLBSJR8
Тие ќе снимаат клипови од 30 секунди, со објектив од 115 степени, што е приближно на човековиот вид.
Очилата ќе снимаат видеа во виедокружното поле, а потоа бежично ќе се префлуваат на мобилните, за д аможе корисниокот да ги сподели на Снепчет.
Компанијата веќе една година поминала во развивање на овие очила, иако извршниот директор Еван Спигел ги нарекува „играчка“.
За разлика од постоечките достапни „паметни очила“, овие не треба да ги држите ниту притискате.