Иако треба да поминат уште три месеци до Божиќ, трговските центри веќе се на големо во подготовка со понудата на чоколаден Дедо Мраз, топчиња, ламби и новогодишни елки, и нема сомнеж во тоа.
Чувство, а не разум
Првите „хитови“ со божиќни песни може да се очекуваат веќе на крајот на септември, бидејќи треба да се има предвид дека “ и „Се што сакам за Божиќ е ти“ се појавуваат од година во година и така Мараја Кери ја оживува својата слава.
Но, експертите за невро-маркетинг ја креваат славата на оваа пејачка од пепелта само случајно. Нивната примарна цел е да не разгалат, и емотивно да го подготват нашиот мозок да знаеме несвесно да ги отвориме паричниците и да купиме сè што има врска со Божиќ – дури и ако тоа воопшто не ни треба.
Оваа професија веќе докажа дека клиентот нема прекумерна контрола над нивната потрошувачка, каде умот го надминуваат различни чувства: тага, среќа, сочувство… Во исто време, производителите и добавувачите на разни производи кои се повеќе ангажираат професионалци за невро-маркетинг се повеќе од свесни за тоа како да пристапат потенцијален купувач.
За време на купувањето, ние сме на ниво на пештерски човек
Тешко е да се поверува, но докажано е дека мозокот на просечниот клиент за време на купувањето е на ниво на пештерски човек, воден само од примарни инстинкти, и од причина не постои претерано место, туку само за да се задоволат примарните потреби. Експертите се свесни за ова, па иако ова можеби не звучи убаво, на производителите им се препорачува да му пристапат на клиентот како човек од камено доба:
„Имајте на ум дека му се обраќате на мозокот на пештерата кој нема да има трпеливост да чека на крајот на рекламата и неговата последна порака. „Во моментот кога мозокот треба да го вклучи размислувањето за да ја разбере пораката, се намалуваат шансите да се добие битка со клиентите“, велат тие.
Затоа рекламите на новото време се обидуваат да ја покажат својата суштина во најкус можен рок, а ние потврдивме дека ова е ефективно со еден од претходните текстови на оваа тема, кој вели дека првите секунди од рекламата одлучуваат за набавка
Искористување на „стариот мозок“
Експертите за невромаркетинг докажаа дека „стариот мозок“, односно оној што се активира при купувањето, најефикасно прима едноставни информации и на овој начин се повеќе се однесува кон клиентите.
Исто така, докажано е дека „стариот мозок“ добро реагира на визуелните дразби.
Доказ за тоа се успешно продадените производи кои се рекламираат на начин „пред“ и „после“, со фотографии кои ја покажуваат нашата состојба „пред да го искористиме“ производот во црно-бело, додека фотографиите „после“ – секогаш во боја.