Едно од најпрепознатливите логоа во светот ретко, не премногу драстично го меуваше изгледот. БМВ по 13 години го направи прочуениот знак транспарентен.
Првпат беше прикажано на концептното возило BMW i4. Ја задржа својата тркалезна форма, како и карактеристичните бои – бела и сина, но веќе го нема тој карактеристичен 3D изглед, но надворешниот прстен сега е транспарентен.
Потеклото на името BMW, всушност кратенка на Bayerischen Motoren Werke, датира од 1917 година и е создадено со преименување на компанијата од која потекнува BMW и која специјализира во производство на авиони – Рап Моторенверке.
Оваа компанија се наоѓала во Минхен, главниот град на Баварија. Иако името се смени, техничката опрема, средствата и работната сила останаа први исти. Во 1917 година, кога беше регистрирана БМВ, немаше лого, па дури и првите реклами немаа симбол или амблем на нив. Како и да е, кога БМВ дојде директно од Рап Моторенверке, така се креираше и неговото лого.
Задржан е црн прстен и облик на круг, а додадени се и златни прстени и букви Б М В. Земјата на потекло на компанијата – Баварија, беше претставена во логото на компанијата. Во рамките на рингот, четврт-круговите се во баварска боја, иако во обратен редослед. Причината за ова беше едноставна – имено, во тоа време, беше забрането да се користи државен симбол за комерцијални цели.
Иако единствената вистинска работа е да се каже дека логото на BMW е симбол на боите на Баварија – сина и бела боја, БМВ беше тој што го прикажа своето лого на рекламата од 1929 година како ротирачки пропелер на авион. Од таа реклама се појави митот и поврзаноста на логото со пропелерите. Сепак, долго време, BMW AG не се ни мачеше да го побие ова толкување. И во 1942 година, Aircraft Engine News објави статија за уште повеќе да ја поддржува оваа приказна. Сето ова е илустрирано со фотографија на која се гледа логото на BMW на местото на ротирачкото гориво, бидејќи BMW прво и најзначајно беше познато како производител на мотори на авиони. На улиците, логото на BMW за прв пат се појави на резервоарот на познатиот моторцикл BMW Р32 во 1923 година, додека првиот автомобил што го понесе логото Дикси е од 1929 година.
Со текот на годините, како што компанијата растеше, се менуваа боите и дебелината на линијата и растојанието на буквите во изгледот на логото на BMW. Во 1970-тите и 1980-тите, беа додадени повеќе бои, но оригиналниот дизајн беше задржан.
Тежината, црвената и сината боја се вклучени во изгледот на логото како полукругови, искривувајќи ја од сите страни. И во 1997 година, логото го смени својот изглед и стана тродимензионално. Ова беше постигнато со употреба на сенки и други ефекти.
Заклучокот е дека, иако имаа погрешни толкувања за значењето на логото на BMW низ годините, сигурно останува симболично да ја симболизира оваа позната компанија низ историјата.