Оние кои на време го воочиле потенцијалот во своите миленичиња, успеале и да заработат од него.
Домашните миленичиња се сè повеќе влијателни во светот, па така во последните неколку години имаме бројни кампањи за животни, агенции, брендови и слично. Овие домашни миленици се доказ дека не мора да бидат луѓе за да соберат милионска публика и да заработат милионски приходи.
Со над 31, 4 милиони следбеници на Инстаграм, овој померанец држи два рекорди во Гинисовата книга поради брзината на своите ситни нозе.
Второ на листата е ова куче, со преку 10, 4 милиони следбеници. Неговата предност е што бил во допир со светски познати ѕвезди, како Шакира и Тејлор Свифт.
Мачката Нала има 7 милиони следбеници, а нејзиниот сопственик е еден од првите основачи на трендот “животни на Инстаграм”, почнувајќи од 2012та година.