Дали би се пријавиле за вакво нешто?
Кога ќе помислите на мускули, веруваме дека убави жени во прекрасни фустани, со круна и лента, веднаш ви паѓаат на ум.
И не сте погрешиле.
Ваквите натпревари им помогнаа на многу девојки во кариерата, особено кога станува збор за моделирање, а исто така добиваат пари и вредни награди и патувања.
Како и да е, иако е голема чест да бидете прогласени за најубави, дали би се пријавиле на пример, на конкурсот за најубав мајмун или за мис атомска бомба?
Идејата дека жените се оценуваат пред се според нивниот изглед, а само секундарно според талентот, не е ништо ново. Но, ако ги погледнете натпреварите за убавина од изминатите денови низ историјата, ќе видите дека тие некогаш навистина биле однесени во крајност.
Ако ништо друго, денешните натпревари веќе не се толку чудни.
Мис совршено држење на телото
Да, добро прочитавте. Во педесеттите и шеесеттите години од минатиот век, американските хиропрактичари одржаа серија на натпревари за убавина, на кои на натпреварувачите им се судеше не само за нивната убавина, туку и за нивната поза.
Требаа да се достават рендгенски снимки на ‘рбетот и беше проценето дали ‘рбетот им е исправен или закривен, неговата структура, како и распределбата на мускулите (колку е симетрична сликата, толку подобро).
Натпреварите всушност беа рекламна кампања, чија цел беше да се зголеми угледот на хиропрактичарите. Беше речено дека доброто држење на телото ќе доведе до подобро здравје, а имаше и хиропрактичари кои помогнаа во тоа. Иако беа рекламирани, ваквите мис награди беа многу популарни.
Мис убави очи
Овој избор на убавина потекнува од 30-тите години на минатиот век. За време на овие натпревари, сите карактеристики на натпреварувачите, освен очите, беа изолирани, понекогаш со неверојатно гаден маски. Овие застрашувачки маски наводно им дале можност на судиите објективно да одлучуваат чии очи се најубави, без други функции да им го одвлекуваат вниманието.
„Мис американски вампир“
Во 1970 година се одржа изборот за Мис на американскиот вампир како промоција на хорор филмот House of Dark Shadows. Регионални натпревари се одржуваа низ САД и најголем интерес кај натпреварувачите имаше во Њу Јорк и Лос Анџелес.
Натпреварот беше заклучен во Калифорнија со Саша Литлфедер, како национален победник. Исто така, однесувањето на сцената и презентацијата беа многу важни, бидејќи победникот добиваше неделна улога во шоуто „Dark Shadows“.
Мис најубава мајмунка
Уште една промоција за познатиот филм „Планетата на мајмуните“ од 1972 година.
Натпреварот е познат по вода Гери Овенс, радио и ТВ личност, а натпреварувачите беа облечени во костуми за капење и носеа реални маски од мајмуни. Победник на натпреварот беше Доминик Грин (натпреварувач број 2), кој доби улога во следниот филм „Битка за планетата на мајмуните“.
Натпревар за близначка на Мерлин Монро
Мерилин Монро се сметаше и често сѐ уште се смета за божица, секс симбол и икона. Затоа, не треба да изненадува што натпреварите за шминкање на Мерилин Монро беа многу популарни во тоа време.
Главната награда се состоеше од видеорекордер и едногодишен договор со агенцијата Ron Smith Celebrity Look-Alike. Натпреварувачите беа измерени за да се осигурат дека имаат идентични мерки како познатата актерка.
„Госпоѓица атомска бомба“
Во текот на 1950-тите, Американците страдале од „атомска треска“, што длабоко се рефлектирало во американската култура. Така, изборот за убавина „Мис Атомик“ стана популарен. Тие вклучија „Мис А-бомба“ и „Мис атомска експлозија“.
Како кралица по избор, Кендис Кинг доби торба со печурки тешка скоро 5 килограми.
„Мис на Мулер Брос“
Покрај продажба на автомобили, „Мулер Брос“ беше и продавница за гуми, продавница за каросерии, домашни апарати, миење автомобили и кафуле. А, браќата Мулер сигурно знаеја како да привлечат публицитет.
На прославата на трите милиони автомобили што поминаа низ миењето на автомобили, беше организиран избор за Мис, а целиот настан го фотографираше познатиот фотограф од тоа време, Ален Грант, од списанието „Живот“. Избрани се додатоци за мисица за автомобили, Мис полирани хауби и слично.
„Мис метро“
Овој натпревар беше популарен од 1941 до 1976 година, а за тоа беше потребно да се живее во Њу Јорк и редовно да се користи метрото.Постерите со фотографии на победниците, како и кратката биографија, потоа беа залепени во вагоните на метро и автобусите за да ги видат сите. Подоцна, во метрото беа прикажани фотографии од натпреварувачите, а самите патници можеа да гласаат за победникот со испраќање разгледница со името на нивниот омилен, а подоцна и по телефон. Девојките се фотографирани од Џон Пауерс, една од најпознатите модни агенти, според listverse.com.