Очајниот деловен план на принцот Хари и Меган Маркл им се одби од глава! Дали нивниот бренд е „брод што тоне“? Анкетата покажа што мислат луѓето!

21 декември, 2020
Screenshot_1

После повеќемилионскиот договор со Netflix за обезбедување стриминг на филмови, серии и ТВ-емисии, Меган Маркл и принцот Хари потпишаа уште поскап договор со Spotify, кој обезбедува услуги за стриминг на музика и сега многу популарни емисии наречени „podcast“. Така, тие договорија ексклузивна podcast серија со Spotify, и иако нивните обожаватели беа многу гневни во деловните потфати на спорниот пар, бидејќи сметаат дека ја користат својата интимност и сеќавање на покојната принцеза Дијана за да заработат пари, британското кралско семејство молчи за сè.

Но, како што пренесува entertaintimes.com, оваа очигледна тишина на семејството не е шок затоа што верува дека „podcast-от“ на парот нема да претставува закана затоа што ќе биде непопуларен. Имено, колку и да војводата и војвотката од Сасекс се обидуваат да стекнат поголема популарност со своите комерцијални потфати во Холивуд, нивните планови секогаш даваат спротивен ефект.

Во новата анкета нарачана од YouGov, дури беше откриено дека повеќето Британци го делат мислењето на кралското семејство, па дури 90% од Британците не се заинтересирани да го слушаат „podcast-от“ на принцот Хари и Меган Маркл.

Повеќе шокантно, не сите возрасни групи силно покажуваат интерес за потфатот на двојката. Популарноста на кралското дуо падна во последните месеци, што кралските експерти силно го протолкуваа како неодобрување на нацијата. Имено, сите тие негодуваат за напуштањето на кралското семејство.

Анализата на истражувањето покажа три можности: „многу заинтересиран“, „доста заинтересиран“ и на крај „Не сум многу заинтересиран“. Возрасната група од 65 години и повеќе гласаше за 65% незаинтересираност за „ podcast-от“ на Меган и Хари, проследено со возрасната група 50-64 години со 95% незаинтересираност. Резултатите за возраст од 25 до 49 години покажаа 9% прилично заинтересирани, но исто така и 89% незаинтересирани. Најмладата возрасна група од истражувањето на YouGov беше на возраст од 18 до 24 години, со 16% заинтересирани, а 72% незаинтересирани.

Ова покажува дека постарата британска популација воопшто не ги доживува вестите за „ podcast-от“ на принцот Хари и Меган Маркл. Во помладата возрасна група, може да се забележи мал скок на интерес, но не доволно голем за да се зголеми популарноста на парот.

Извештаите тврдат дека кралицата не е премногу задоволна од одлуката на Меган и Хари и е многу лута на Меган. Причината што нејзиното височество не го одобрува „ podcast-от“ на парот е доверливоста што може да се изгуби во процесот на зголемување на бројот на слушатели.

Понатаму, Меган неделава објави и дека инвестира во американска почетна компанија која се обидува да произведе ливчиња од млеко од овес. Ова дополнително ги разгоре обвинувањата дека Маркл го заработила својот кралски статус.

И покрај негативната реакција што војводата и војвотката ја примија во врска со нивното неконвенционално партнерство со Spotify, двајцата веројатно ќе најдат повеќе начини да станат попопуларни на полето на социјалните медиуми.