Пакувањето со храна често има своj тактички маркетинг! Еден пример е мрежата за пакување на портокали. Иако се чини дека оваа амбалажа има посебна намена, станува збор за неговиот дизајн што нè поттикнува да купуваме токму такви спакувани портокали.
Се истакнува комбинацијата на портокалова со црвената боја на мрежичката – црвената има многу посилна функција овде отколку мрежата да беше жолта, сина или зелена боја.
Нам ни се чини дека плодовите се „уште повеќе портокалови“, што значи дека тие се посвежи и со подобар квалитет. Затоа и мандарините и грејпфрутот се наоѓаат во црвените мрежи.
Од друга страна, лимоните се пакуваат во жолти, зелени или сини мрежи. Ако беа во црвени мрежи, тие ќе изгледаа портокалово, па можеби некој не би сакал да ги купи!