Тажната вест. По 66 години Плејбој го најави крајот на своето печатено издание. Бен Кон, извршен директор на „Плејбој Ентерпрајсес“, напиша отворено писмо во кое објави дека изданието за пролет 2020 ќе биде последното печатено издание на Плејбој.
Се чувствувам старо и тажно. Мојот (засега, сè уште имагинарен) син никогаш нема да го доживее шармот да крие шарено списание со голи жени под креветот како што го правеа тоа во детството, не само неговиот татко, туку и неговиот дедо. Навистина крај на една ера.
Во отвореното писмо, Бен им препорачал на својот тим и партнерите:
„Плејбојот претставува многу работи за многу луѓе. Списание за многумина, животен стил за други, бренд на облека, членство во клубови, па дури и според некои „расипувач на нашата младост“. Но, во текот на последните шеесет и шест години, една работа остана константна: нашата посветеност на слободно изразување и кршење на табуата, потпирајќи се на непријатност, помагајќи им на нашата публика да ја изрази и разбере нивната сексуалност и да се стремиме да бараме задоволство за сите“.
Во продолжението на писмото, Бен го пофалува успехот на брендот Плејбој, кој е препознатлив кај 97% од луѓето ширум светот и истакнува дека никогаш не бил финансиски поуспешен. Тогаш, зошто единственото списание што би го купиле во оваа дигитална ера, кога не читаме ништо од хартија, да го купиме само уште еднаш? Плејбој на екран едноставно не е оној Плејбој што е во рацете.
Оваа постапка Бен ја објаснува со логичен аргумент – списанието почина, читателите (и гледачите) се на друго место и треба да се прилагодат. Иако ја разбираме оваа одлука од деловна страна, за нас е тешко да бидеме рационални. Плејбој е неразделен дел од нашето растење. Да му оддадеме почит со тоа што ќе се сетиме на некои од најпознатите насловни, од кои многу се истрошивме.
Мерлин Монро, 1953
Дарин Стерн, 1971
Доли Партон, 1978
Памела Андерсон, 1992
Ана Никол Смит, 1994
Наоми Кемпбел, 1999
Кејт Мос, 2004