Специјални мириси, осветлување, специјални цени и чувството дека нешто ќе пропуштиме, се начини да не убедат да купиме, без разлика дали сме во продавница со облека или намирници
Продавниците имаат омилени трикови кои ќе не примамат да купиме што повеќе, давајќи ни чувство дека нешто ни недостасува или дека ќе бидеме посреќни со новата работа.
Триковите за цени се многу популарни со децении, бидејќи впечатокот дека цената е 9,99 наместо 10, дава чувство дека сме заштедиле нешто.
Апелите од типот – мали количини, сè додека не истекуваат залихите итн. – исто така ни даваат впечаток дека ќе пропуштиме нешто ако не го купиме.
Изгледот на продавницата е внимателно дизајниран, не само што влезот мора да биде светол и привлечен, туку има и посебно осветлување на просторот, како и неговиот мирис, кој ќе го поврземе со удобност, а потоа и со брендот.
Музиката е исто така клучна, таа е прилагодена на стилот на модната марка, така што клиентите се чувствуваат „дома“.
Изгледот на производот е посебна категорија маркетинг трикови, со задоволство ги гледаме боите во хармонија, како и комбинацијата на облека што ни се нуди од глава до пети.
Ова ни дава впечаток дека ни треба повеќе, затоа што сакаме едноставно да го надополниме.
Важен е и начинот на движење, а закачалките и штандовите се распоредени на начин што не води според некоја логика, а на крајот ќе дојдеме до малите и модерни додатоци.
Имаме помалку работи околу благајните и поверојатно е да купиме нешто помало, поевтино. Имено, кога ќе стигнеме до благајните, цената на производите изложени таму делува многу привлечно.