Секоја година, божиќните реклами сè повеќе ги освојуваат нашите срца со емотивна приказна или порака. Сепак, оваа реклама на Док Морис навистина ги премина сите нивоа на креативност и емоционалност.
Сите знаеме дека е сезона на празници, време на дарување, љубов, заедништво, среќа и други позитивни емоции што нè обземаат секогаш кога ќе се свртиме. Најголем придонес за ова секако даваат рекламите што се полни со овие емоции и најчесто можеме да се идентификуваме со нив.
Иако во ова време повеќето компании се обидуваат да стигнат до своите клиенти преку трогателни реклами за да допрат до срцата на нивните клиенти, а една беше особено успешна оваа година.
Имено, станува збор за реклама за холандски бренд на онлајн аптека Док Морис. Во центарот на акцијата е пензиониран атлетичар и дедо кој решава да ја врати својата сила вежбајќи, и правејќи дневни вежби со тегови. Она што го прави сето тоа да работи заедно, сигурно ќе ве разнежни. И можно е да пуштите солза.
За три минути од оваа реклама, ќе ви се случи виорот на емоции. Погледнете ја и ќе видите колку е различна, посебна, а нејзината порака е толку едноставна и искрена.