Верниците бараат да се исправи неправдата што била направена уште пред 132 години и да се промени името на пивото!

popara16 јули, 20201min00
pivo 2

Група претставници на христијанската, еврејската, будистичката, индиската и индиската религија на religаинизам го повикаа белгискиот гигант за пиво „ Anheuser-Busch InBev “ да го смени името на пивото „Brama“, кое е омилено во Бразил.

„Brama“ е произведен во 1888 година од бразилската пивара со исто име, а сега е во сопственост на „Anheuser“, и е една од нејзините 500 типа пиво, меѓу кои најпознати се Budweiser,Bud Light, Corona, Stella Artois.

„Време е да се поправи старата неправда по 132 години – тривијализација на верата на нашите хинду-браќа и сестри“, изјави Рајан Зед.

Лордот Брама, богот на создавање во хиндуизмот, е многу ценет и затоа неговата фигура е во храмови и куќи и не смееме да ја злоупотребуваме како „ алатка за наздравување “, рече Зед.

Тој рече дека анонимна група исто така се пожалила дека една девојка била оскудно облечена во рекламите за тоа пиво.

Сепак, Лукас Роси, менаџер за комуникации во „ Anheuser-Busch InBev “ во Латинска Америка, изјави денес дека пивото го добило името по Џозеф Брама – Англичанецот кој ја измислил пумпата за точење на пиво од буре, а не по хинду божество.

Тој рече дека начинот на пишување на презимето на пронаоѓачот – „Bramah“, е сменето во „Brahma“ со цел да се прилагоди на изговорот на Португалија.

На тоа Рајан Зед, одговори дека името на пивото „навредува без разлика од каде потекнува“ и дека „оваа приказна за името не ја намалува болката на хинду верниците кога го гледаат својот креатор бог на лименки алкохол“.

Зед, претседател на Универзалното здружение на хиндуизмот, со години водеше кампања против, како што смета, злоупотребата на источните верски симболи, за комерцијални цели.

Во 2019 година, тој се извини на пиварницата во Вирџинија, САД, која го именуваше пивото по друго хинду-божество, по Хануман, човек со глава на мајмун од епот „Рамајана“.

escort - Korsan taksi - anlaşmalı boşanma