Како да ја затегнете кожата на стомакот по слабеењето или породувањето: 9 најважни правила!

4 февруари, 2021
241179_shutterstock-1102808450_ls

Не, не станува збор за напорно вежбање или естетска корекција

Жените кои вежбаат најмалку 2,5 часа неделно за време на бременоста, најверојатно побрзо ќе ја вратат својата тежина по породувањето. Но, понекогаш ова не е доволно за да ја задржите вашата кожа цврста и затегната како порано.

Следете ги овие стручни совети и ќе можете побрзо и полесно да ја затегнете кожата, особено на стомакот, по породувањето или значително слабеење.

1. Атмосфера во спалната соба

Верувале или не, квалитетот и квантитетот на сонот е од голема важност, бидејќи тоа многу влијае на вашето здравје и кожата. Треба да ги знаете следниве четири работи:

  • Спалната соба треба да биде што е можно потемна
  • Треба да биде млака. Најдобрата температура е 18,3 степени. Ако ви е ладно, подобро е да земете друго ќебе отколку да ја загреете просторијата.
  • Не јадете два часа пред спиење
  • Извадете ги сите уреди од спалната соба

2. Користете креми со ретиноиди

Кремите за зацврстување можат да помогнат вашата кожа да изгледа помлада, но не заборавајте да ги нанесувате редовно и во доволни количини. Дерматолозите препорачуваат креми кои содржат витамин А.

3. Пешачете 20 минути секој ден и правете вежби за сила

Ова ќе ја одржи брзината на метаболизмот и ќе ги снабдува клетките со кислород. Ова исто така ќе направи кожата да изгледа подобро. Вежбите за стомачни мускули немаат многу влијание врз затегнување на кожата, но тие ќе ги зајакнат и вашите мускули.

4. Масажа со бадемово масло

Во прилог на спречување на сувост, бадемовото масло може да го подобри тонот на кожата. Користет го за масажа на стомакот за да има двоен ефект.

5. Внимавајте на холестеролот и кортизолот

Кога холестеролот не е на оптимално ниво, липидната бариера е скршена, а кожата губи влага побрзо, па затоа ја губи цврстината. Внимавајте на кортизол – ако сте под голем стрес, тоа влијае и на квалитетот на вашата кожа.

6. Јадете една порција протеини со малку маснотии секој ден

Експертите препорачуваат 2 порции овошје, 2 порции зеленчук и 0,75 гр протеини на килограм телесна тежина секој ден.

7. Пилинг од кафе

Експертите велат дека масажата со пилинг од кафе помага во лимфната дренажа и влијае на еластичноста на ткивата на кожата и спречува појава на целулит. Користете свежо кафе, а не талог или кафе што веќе се користело. Практикувајте пилинг еднаш или двапати неделно.

8. Обрнете внимание на бојата на урината

Пијте околу 2,7 литри вода секој ден. По мокрењето, обрнете внимание на бојата на урината. Ако е премногу темно, зголемете го внесот на вода.

9. Не практикувајте ригорозна диета

Измачувајќи се со ригорозни диети, нема да можете да ја затегнете кожата. На телото му се потребни различни хранливи материи, вклучително и здрави масти. Негирањето на една од групите на храна може да има само контра-ефект.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris