Велика Британија им забрани на инфлуенсерите да користат филтри на социјалните мрежи

5 февруари, 2021
britanija

Иако тие можат да бидат исклучително важни и моќни алатки во борбата за подобар свет, социјалните мрежи се полни со содржина што има исклучително лош ефект врз (младите) луѓе.

Филтрите кои ја преполовуваат големината на носот, ги зголемуваат јаболчниците и ги „пумпаат“ усните во неприродни размери се само еден во низата проблеми со кои се појавуваат социјалните мрежи. Ретуширани фотографии, апликации кои ги отстрануваат акните, дамките на лицето, целулитот и алатките што ги отстрануваат масните наслаги од телото, а задникот добива волумен се алатки со кои создаваме комплетно нови, но и вонземски и токсични идеали за убавина. Затоа во Велика Британија започна кампањата #filterdrop, предводена од инфлуенсерот Саша Пилари, преку која 29-годишниот од Бристол ги повика сите луѓе да го покажат своето лице без филтри, но и брендовите за убавина и инфлуенсерите да препознаат дали користат филтри во нивните кампањи.

Ова резултираше со забрана за употреба на филтри за рекламирање на производи за убавина од страна на АСА (саморегулирачка организација на рекламната индустрија во Велика Британија). Ова значи дека на инфлуенсерите нема да им биде дозволено да користат филтри кои ќе ја променат бојата и текстурата на нивната сопствена кожа на содржината со која рекламираат одредени производи за убавина и компании. Секое рекламирање што го крши ова, ќе резултира во отстранување од платформата. Пилари, која започна со лавина коментари со својата кампања, за Би-Би-Си изјави дека не сака децата да растат мислејќи дека не се доволно добри за светот во кој живеат.

Истражувањето спроведено од најголемата британска организација за млади жени, Girlguiding, открило дека 39 проценти од испитаниците на возраст меѓу 11 и 21 година не објавуваат селфи на социјалните мрежи ако не користат филтер. Ваквите статистички податоци се загрижувачки бидејќи тие се одраз на длабоката несигурност и неприродност наметната од индустријата за убавина, која, пак, редовно ги користи истите трикови и алатки.

Чекорот на Велика Британија и АСА е голем чекор за целиот свет, и треба да го следат и други земји, затоа што светот во кој вештачки, пластично, слаби и „совршено“ негуваме е опасен свет. Со овој потег, Велика Британија испрати порака до светот дека ниту едно дете не треба да расте во свет во кој нема да се чувствуваат доволно добро и убаво.

escort - Korsan taksi