Иако филмската кариера на Џони Деп несомнено страдаше во последните неколку години поради обвинувањата на Амбер Херд, не сите се откажаа од соработката со славниот актер. Деп сè уште е заштитно лице на Dior Sauvage.
Еден корисник на Твитер пријавил дека шишенце од тој парфем, кое чини повеќе од 160 долари, се продава на секои три секунди.
Џони Деп со познатиот бренд соработува од 2015 година. Компанијата соопшти дека го избрала за заштитно лице на првиот нов мирис што го објавија по 10 години поради неговата „уникатна и автентична харизма, тетовирани раце и рокерски нараквици“.
Despite most labels dropping Johnny Depp, @Dior decided to stick with him.
Why?
They sell a bottle of his fragrance 'Sauvage' every 3 seconds. At $160 a bottle, that's over $4.5 million a day in sales 🤯 pic.twitter.com/CWzPMUlDpW
— John Pompliano (@JohnPompliano) May 24, 2022
Во коментарите на последната реклама, која Деп ја сними за Sauvage во 2021 година, луѓето го поддржаа фактот дека Диор, за разлика од Дизни, не се откажале од соработката со Деп.
„Ова е веројатно најпаметниот потег на Диор во последните 10 години, Диор е една од ретките компании кои продолжија да соработуваат со него. Јас го купувам Sauvage само поради тоа“, „Го купив овој парфем за прв пат, само поради Џони. Благодарност до Диор што продолжи да работи со него“, се само дел од коментарите.