На TikTok се појави нова теорија, односно тренд кој наводно го следат познатите личности. Додека поголемиот дел од светот се бори со инфлацијата и зголемувањето на цените, познатите личности се откажуваат од скапиот накит и ѓердани за да избегнат да изгледаат несоодветно. Ако ги погледнете најновите изданија на црвениот тепих, ланчињата недостасуваат речиси на секоја слика.
Тиктокерите овој тренд го нарекоа recession-core, а се верува дека започнал меѓу познатите личности со цел да не остават крајно несоодветен впечаток во времето на светската криза со покажување на скапи парчиња накит. Недостигот од накит е проследен со поедноставни и невпечатливи силуети на облека, неутрални и пригушени бои, додека акцентот е ставен на квалитетот на изработката и материјалите.
Овој тренд всушност не е необичен феномен – минимализмот секогаш се појавува во време на неизвесност и криза. Логоманијата тогаш е сведена на минимум или целосно отсутна, исто како светкавите материјали, светки и впечатлива облека. Акцентот е ставен на функционална и издржлива облека.
Во случајот на славните, тие едноставно сакаат да се вклопат во глобалната атмосфера за да не им замеруваат нивните обожаватели. Од друга страна, дел од корисниците на социјалните мрежи сметаат дека славните и богатите не се грижат за економската криза и дека овој тренд нема смисла – со оглед на фустаните од високата мода, скапите чанти и другите модни додатоци чии цени изнесуваат на неколку илјади долари, отсуството на ланчето може да биде само симболичен гест кој нема никаква цел во текот на приказната.