По завршувањето на турнејата “Renaissance”, Бијонсе најпрво го претстави својот нов парфем “Cé Noir”, а на 20 февруари пред јавноста ќе го претстави својот сопствен бренд за нега на коса.Во последниве години, многу ѕвезди одлучија да се испробаат во убавина и да основаат сопствен бренд. Меѓу нив најпознати се веројатно Селена Гомез, Аријана Гранде и Хејли Бибер, а сега на ваков потфат се одлучила уште една ѕвезда. Имено, по завршувањето на турнејата, Бијонсе најпрво го претстави својот нов парфем Cé Noir, а на 20 февруари пред јавноста ќе го претстави својот сопствен бренд за нега на коса наречен “CÉCRED”.
View this post on Instagram
Таа објави две видеа на Инстаграм во кои го најави доаѓањето на нова линија производи. Во првата, покрај снимките од миење и обликување на косата, можеме да видиме и моменти во фризерскиот салон “Tina”, кој нејзината мајка Тина Ноулс го отвори во Хјустон во 1980-тите. Друго видео прикажува TikTokers како коментира на нејзината објава на Инстаграм минатата година. Всушност, Бијонсе навести дека размислува за брендот уште во 2023 година. Потоа на Инстаграм објави две фотографии – едната на која ја стилизира косата во фризерски салон, додека на другата се гледа момент од нејзиното детство, кога нејзината мајка си ги поправала плетенките во салонот.
View this post on Instagram