Искуството од гледање филм во кино стана незаменлив дел од денешната култура. Без разлика дали се работи за семејно излегување или романтичен состанок, кината се еден од најголемите културни феномени уште од нивниот почеток. Заедно со гледањето филм во кино, грицките се незаменливи.
„Пуканките и филмовите се нераскинливо поврзани и како такви претставуваат можеби едно од најголемите дуо во модерната историја“, вели Пол Дергарабедјан, висок медиумски аналитичар.
„Тешко е да се замисли посовршена комбинација која стана дел од културата на толку длабок и продорен начин“, додаде тој.
Најголемиот синџир на кина, AMC Theaters, произведува доволно пуканки секоја година за да наполни 222 олимписки базени, според компанијата. Но, долги години кината не сакаа да имаат никаква врска со грицките. За нивните сопственици било незамисливо да имаат некакви прехранбени производи во понуда, но на крајот не можеле да одолеат на феноменот кој постојано расте.
Во книгата „Култура на пуканки: Социјална историја на пуканки во Америка“, аналитичарот Ендрју Ф. Смит наведува дека овој производ првпат бил донесен од морнари од Јужна Америка на почетокот на 19 век. Пуканките постојано се шират низ улиците и саемите, но станаа популарни во кината дури за време на Големата депресија во 1930-тите.
„Со пет или десет центи по чанта, пуканките беа прифатлив луксуз за повеќето Американци“, напиша Смит.
Пуканките првично се правеле надвор од театарот бидејќи се сметало дека е прескапо да се опремат зградите со отвори за вентилација. Но, кога почнале да се појавуваат конкуренти, била направена отстапка во рамките на компанијата.
„Пуканките се продаваа толку добро поради својата арома – истиот мирис што некои сопственици на кина наводно го презираат“, напиша Смит. „Аромата беше максимизирана за време на процесот на печење. Штом машините беа поставени во фоајето, работата започна“.
Токму поради овој често презиран мирис, овие грицки станаа феномен кој секоја година прави вистинско богатство, пренесува CNN.