Дека Меган Маркл подготвува нов проект е приказна која кружи долго време, а сега конечно стана реалност, со новоотворената страница и профилот на Инстаграм наречен American Riviera Orchard. Новиот бренд зад војвотката од Сасекс е продолжение на нејзиниот блог The Tig, именуван по нејзиното омилено вино Tignanello, на кое таа беше активна од 2014 до 2017 година. Затоа, новиот проект доаѓа шест години по затворањето на нејзиниот блог, кој згасна набргу откако Меган го запозна принцот Хари. По подкаст, документарен филм и книга, Меган Маркл се впушти во нов деловен потфат, за кој изворите тврдат дека најмногу ќе се фокусира на домот, градината, храната и другите производи за општ начин на живот.
Новиот бренд беше најавен со едноставни објави на Инстаграм кои го сочинуваат логото на брендот и кратко и елегантно промотивно видео за приказната, каде Меган може да се види во кујната како подготвува храна и се движи низ нејзината вила во Монтесито. Официјалната страница во моментов нема други информации освен можноста за пријавување на листата на чекање вести преку е-пошта.
За странските медиуми, изворите опишале и како Меган „работи на проектот повеќе од една година“ и додале дека тоа се „работи блиски до нејзиното срце, сè за што е страстна“.
Иако моментално се познати неколку детали за American Riviera Orchard, апликацијата за трговска марка на брендот, според PageSix, го вклучува правото на продажба на желеа, џемови и намази, како и опрема за кујна и книги за готвење. MailOnline известува дека лансирањето на новата компанија се совпаѓа со новото шоу за готвење со Меган Маркл, кое ќе се прикажува на Нетфликс.