Нов бизнис бум: Ријана ја проширува нејзината козметичка линија на уште еден огромен пазар

popara26 март, 20241min00
o_32807757_1280

Американската претприемачка и поп ѕвезда Ријана се пофали со завиден деловен пробив на социјалните мрежи. Нејзиниот бренд Fenty Beauty ќе биде достапен во Кина на 1 април преку Weibo, една од најголемите кинески платформи за социјални медиуми. Дури и за најмладата само-создадена американска милијардерка (Форбс и ја додели оваа титула во јули 2022 година), освојувањето на кинескиот пазар е значајно достигнување: тој е втор најголем пазар за декоративна козметика во светот, по САД. Во најавното видео пејачката ја објави веста облечена во црна кожна јакна, пишува Дејли Мејл. Таа остана верна на светлата боја на косата што ја промовираше на крајот на минатата година, додека користеше природна шминка за да покаже зошто линијата Fenty Beauty е толку популарна.

Откако стана мајка на момчето RZA Athelston, кое во мај годинава ќе наполни две години, и Riot Rose, кое ќе го прослави првиот роденден во август оваа година, пејачката не мируваше долго и покрај мајчинството, се фокусираше на нејзината деловна кариера. Што не е изненадувачки бидејќи вредноста на нејзиниот козметички бренд и модната линија Fenty се проценува на импресивни 1,4 милијарди долари. Проширувањето на кинескиот пазар ќе и овозможи на нејзината компанија да расте уште повеќе, но 36-годишната Ријана не остава ништо на случајноста.

Нејзиното преселување на Далечниот Исток е придружено со внимателно дизајнирана промоција, во која неодамна беше вклучен и нејзиниот партнер, 35-годишниот рапер A$AP Rocky: на крајот на краиштата, тој е дизајниран во согласност со модата од 50-тите години на минатиот век. Дел од него е црно-бел, прикажува винтиџ филмски ролат во кој парот се смее, танцува, тој ја бакнува на тилот, додека тие прикажуваат производи од нејзината козметичка линија. Секако, фановите се воодушевени.

escort - Korsan taksi - anlaşmalı boşanma