По Мексико, екипата на очекуваниот филм „Дина 2“ пристигна во француската престолнина. Големата премиера се одржа во киното Grand Rex во Париз овој понеделник, а на црвениот тепих целото внимание овој пат го обезбеди нова стилска икона.
Како и во Мексико, филмската екипа предводена од Зендаја и Тимоти Шаламе се сретна со претставниците на медиумите попладнето пред вечерната премиера.
За таа прилика Зендаја блесна во уникатен, бел фустан од новата колекција Alaïa, бренд создаден од легендарниот Azzedine Alaïa, за кој не престанува да се зборува откако беше претставен во јавноста на крајот на јануари.Неколку часа подоцна, на црвениот тепих на киното Grand Rex во Париз, таа повторно предизвика сензација – овој пат во луксузен златен комплет потпишан од брендот Louis Vuitton.
За новиот амбасадор на француската куќа, дизајнерот Nicolas Ghesquière дизајнираше комплет златна ткаенина со луксузна текстура. Тој го истакна со плисиран горен дел со јака по модел на качулка, а пред се со раскошно здолниште во А-крој, прилагодено на фигурата на струкот.
Што се однесува до Louis Vuitton, новата стилска икона делува и како заштитно лице на познатиот бренд за накит Bulgari, чиј иконски змиски накит во форма на нараквица го комплетираше ова сензационално издание.
Со него, како и со погледите видени во Мексико, Зендаја јасно стави до знаење дека на оваа промотивна турнеја на филмот со долгогодишниот стилист Ло Роуч, таа не се откажува така лесно од збир на футуристички изгледи.
Во Мексико таа носеше две верзии – едната потпишана од британскиот дизајнер Торише Дума за тој ден, а потоа кафеав комплет од италијанската Bottega Veneta за вечерната промоција на филмот.