Истражувањата покажаа дека емотивните пораки влијаат на куповното однесување на клиентите. Поединечните банани се со поголема веројатност да се купат доколку се претставени како „тажни банани“ и до 58 проценти!
Многу луѓе се многу пребирливи кога купуваат овошје и зеленчук. Ако краставицата не е доволно рамна или јаболкото има неколку точки, производот обично се остава на полицата или во корпата.
Сочувството како алатка за зголемување на продажбата
„Со едноставно привлекување на сочувството на луѓето, трговците на мало би можеле значително да ја зголемат продажбата на помалку популарни овошја и зеленчук“, сугерира студијата на Универзитетот во Бат, RWTH Ахен и Универзитетот Гете во Франкфурт. Овие студии беа објавени во списанието Psychology & Marketing. Анализирано е куповното однесување на 3.810 клиенти на синџирот супермаркети Rewe, пренесува Fenix.de.
Во период од 192 часа, истражувачите ја набљудувале продажбата на поединечни банани, кои често се занемаруваат на полиците. На почетокот, со неутрална најава дека се достапни за купување, просечно се продаваа по 2,02 поединечни банани.
Но, со воведувањето на знакот со емотивната порака „Ние сме тажни самци и сакаме да нe купите“, продажбата се зголеми на просечни 3,19 банани на час, што претставува зголемување од дури 58 проценти.
Ефективност на емоционалните пораки
Интересно е што и втората порака со натпис „We are happy singles“ ја зголеми продажбата, но значително помалку – до 2,13 банани на час, односно раст од само 5,4 проценти. Ова потврди дека емпатијата кон „тажните“ банани е многу посилна.
Профит за животната средина и трговците
Истражувачите истакнуваат дека таквите стратегии не само што ја зголемуваат продажбата, туку помагаат и во намалувањето на отпадот. Со продажба на поединечни банани, кои инаку би биле фрлени, трговците придонесуваат за зачувување на животната средина и остваруваат дополнителен приход.