Ветер во косата додека возите по стрмните карпи покрај морето во кабриолет. Единственото нешто што недостасува на оваа атмосфера е подеднакво одличната музичка подлога!
Изборот на музика понекогаш може да биде комплицирана работа поради различните вкусови, но подолу ќе најдете музика во која речиси секој може да ужива!
Dizzy on the French Riviera
Ретко кое име го опишува летото, како и албумот на Дизи Гилеспи. Албумот во живо „Dizzy on the French Riviera“ излезе пред 62 години, но забот на времето воопшто не му наштетил. Овој џез музичар го популаризираше бибопот, кој е попознат како првиот модерен стил на џез кој произлегол од свинг. Бибоп, или како што го нарекуваат и боп, се појави во средината на 50-тите години на минатиот век во Америка. Карактеристики на бопот се брзи промени на акордите, импровизација и брзо темпо. Музичарите од неговата генерација како Телониус Монк и Чарли Паркер (попознат по прекарот „Bird“) исто така имаа удел во музиката од оваа ера и многу често свиреле заедно во баровите. Албумот вклучува преработка на бразилската народна песна „Pau de Arara“ од Луиз Гонзага и Гуја де Мораис. Доколку сакате да поминете дел од вашето возење само со добри инструменти, ова е одличен избор!
Messy
Минатото лето британската музичарка Оливија Дин го издаде својот прв студиски албум. Првиот сингл со кој се претстави пред публиката во октомври 2022 година беше „Danger“, а потоа ќе следат уште шест. Целата мантра на албумот „messy“ се наоѓа во истоимената песна: „it goes if you let it, it’s OK to regret it“, на која пее за заљубувањето, скршеното срце – сè што носи животот. Може да се слушнат различни музички влијанија како резултат на нејзиното растење со мајка од Јамајка-Гваја и татко Англичанец. Бидејќи нејзините родители се обожаватели на музиката на Лорин Хил, Дин го добила своето средно име по неа. Дури и Шанел ја забележа и ја претстави како нејзин амбасадор истата година. Дин пораснала со мајка која е исклучително феминистичка и затоа Дин решила да соработува со различни режисерки во создавањето музички спотови. „Кога почнав да снимам музички спотови, бев заситена од фактот дека на снимањето имаше малку жени, па се погрижив да не сум единствената и дека таа ќе им кажува на сите што да прават“, ја објасни нејзината мотивација зад оваа одлука. Албумот и го посвети на баба ѝ Кармен, а 36 минути музика ги затвори со песната што го носи нејзиното име.
Tusk
Дванаесеттиот албум на Fleetwood Mac е веројатно најдобриот показател за динамиката на врската на овој квинтет – вистински ролеркостер. Во текот на повеќе од еден час, атмосферата и палетата се менуваат, па затоа е невозможно да се очекува звучен кохезивен албум. Интересно е што за снимањето на албумот во тоа време биле потрошени 1,4 милиони долари, што е еквивалент на речиси 6 милиони денес. Ова бил првиот албум кој имал буџет од повеќе од милион, што за 1979 година беше незамислива сума. „Tusk“ наиде на финансиски неуспех по познатата плоча „Rumors“, која продаде повеќе од 10 милиони примероци за само една година – ова го објаснува дарежливиот буџет за снимањето на следната. Иако ова е двоен албум, тој е доволно динамичен за да не стане досаден и по својата разновидност е споредуван со The White Album на Битлси. Една од најубавите песни од каталогот на Флитвуд, безвременската „Sara“, целосно напишана од Стиви Никс, се најде на листата на песни. Таа рече дека инспирацијата за песната ја добила додека вежбала балет и го слушала албумот „Oxygène“ на францускиот музичар Жан Мишел Жар.