Најголемиот тренд на патувања во 2022 година беше одењето на популарни дестинации и големите трошоци. Но, два нови извештаи покажуваат дека патниците сега се во многу поинакво расположение.
Извештаите од Expedia и Booking.com покажуваат дека туристите се откажуваат од раскошните патувања до глобалните жаришта во корист на помалку познати и многу помалку преполни дестинации.
Пребарувањата на летови од Expedia од 1 септември 2023 до 31 август 2024 година покажаа зголемен интерес за овие дестинации:
Ремс, Франција
Бреша, Италија
Козумел, Мексико
Санта Барбара, Калифорнија
Ваикато, Нов Зеланд
Жирона, Шпанија
Фукуока, Јапонија
Абу Даби, Обединети Арапски Емирати
Краби, Тајланд
Канмор, Канада
„Јунајтед ерлајнс“ овој месец објави дека ја проширува својата меѓународна услуга во Сенегал, Гренланд и Монголија следната година во обид да привлече интерес за патување до следната „it“ дестинација.
Поевтино и поопуштено
Но, има и други причини зошто патниците сакаат да патуваат на помалку популарни места, рече главниот комерцијален директор на Expedia Group, Грег Шулце.
„Тие дестинации имаат тенденција да бидат поевтини и порелаксирачки“, изјави Шулце за CNBC Travel.
„Трошоците за патување се зголемуваат со текот на годините. Помалку популарните места честопати се поекономични за патниците… тие можат да добијат супериорно искуство за помалку пари“, додаде тој.
Помалку познатите места исто така се грижат за зголемениот интерес на патниците за „автентични“ искуства, рече Шулце.
Во посебниот извештај на компанијата се наведени и 10 „тренди дестинации“ за кои компанијата бележи зголемување на интересот од година во година:
Санја, Кина
Трст, Италија
Жоао Песоа, Бразил
Тромсо, Норвешка
Вилемштад, Курасао
Тињес, Франција
Сан Педро де Атакама, Чиле
Наха, Окинава, Јапонија
Вилајојоса, Шпанија
Хјустон, Соединетите Американски Држави