Хелоу Кити вчера на 1 ноември го прослави својот 50-ти роденден. Во текот на децениите, таа еволуираше од мал лик на чанта до културен амбасадор и глобален феномен на поп културата. Еве како се случи тоа.
Во 1974 година, 24-годишната Јуко Шимизу се придружи на јапонска компанија наречена Ламанаши Силк Компани, која била специјализирана за гумени сандали украсени со принтови од јагоди.
По ребрендирање како Sanrio, тие најмиле тим од млади креативци, надевајќи се дека ќе развијат некои нови, профитабилни дизајни. На Шимизу му беа потребни само неколку дена за да го создаде цртаниот филм што ќе ја промени судбината на Санрио. Hello Kitty е родена на 1 ноември истата година.
Hello Kitty дебитираше на мала чиста винилска чанта за монети, продадена за помалку од еден долар. Денес, постои само една оригинална чанта и Санрио ја чува во безбеден трезор во своето седиште во Токио. Белата мачка без уста, со црвена машна и безизразно лице, стана инстант хит.
Нејзиното целосно име е Kitty White. Родена е во предградијата на Лондон, каде што живее со нејзините родители и сестрата близначка Мими. Иако многумина би можеле да претпостават дека Хелоу Кити е Јапонка, основачот на Санри Шинтаро Цуџи сакал ликот да има универзална привлечност. Бидејќи британската култура беше во тренд во Јапонија во текот на 1970-тите, Санрио ѝ даде англиско име и потекло.
И не, таа не е мачка. Таа е, всушност, девојка. Вишиот потпретседател за маркетинг и бренд менаџмент на Sanrio, Џил Кох, збуни многу фанови ова лето. Таа има осум години и има домашно милениче мачка по име Чарми Кити.
Јуко Шимизу го создаде лицето без уста за да им овозможи на фановите да ги проектираат своите емоции врз неа, правејќи ја блиска без оглед на чувствата на гледачите. Без разлика дали сте дете во Токио или Лондон, нејзиното безизразно лице го зборува истиот јазик. Секој може да најде утеха во нејзиниот имиџ.