Според сите проценки, 2024 година ќе биде година на успех за брендот Hermes, кој одлучи својата среќа да ја сподели со сите свои вработени.
Француската луксузна модна куќа достигна рекордно висока цена на акциите на 9 февруари 2024 година, откако брендот, основан во 1837 година, ги надмина своите конкуренти на крајот на 2023 година. Оваа година започна со добра нота за луксузниот бренд, кој најави дека дополнително ќе ги зголеми цените ширум светот за меѓу 8% и 9% оваа година. Сепак, сигурни сме дека верните фанови на овој престижен бренд не се грижат многу за тоа и дека со брзина на светлината ќе продолжат да ги пишуваат своите имиња на листите на чекање за новите Hermes Birkin чанти.
Акциите на оваа компанија добија 4,2% повисока почетна цена на пазарот, откако приходите за трите месеци до крајот на декември изнесуваа 3,62 милијарди долари. Брендот ги надмина сите очекувања, вклучително и прогнозите за раст од 14%, известувајќи за стапка на раст од 17,5 проценти во последниот квартал од 2023 година.
„Hermes игра во друга лига“, велат аналитичаритe. „Hermes денес покажува, според нас, она што навистина ги надминува очекувањата“, додаваат тие, посочувајќи на силниот моментум на брендот и силните парични приноси за акционерите. Нивните коментари ги потврдуваат и финансиските аналитичари, кои тврдат дека Hermes е совршено позициониран на самиот почеток на новата година.
Овој постојан раст, речиси загарантиран успех и неодолива база на обожаватели го лансираа Hermes со повисока вредност од конкурентските групи за луксузни стоки. Според податоците на LSEG, коефициентот на напредни P/E на Hermès, врз основа на проектираната заработка, е 47,7, додека вистинскиот конкурент LVMH е на 24,2, а Kering на 15,6. За да ги прослави своите успеси како и обично, Hermes објави дека ќе додели бонус од 4.000 евра на секој од своите над 22.000 вработени ширум светот. Во исто време минатата година, Maison го направи истото, доделувајќи им на секој од своите 19.700 вработени исклучителен бонус од 4.000 евра. Во 2023 година.