Луксузните брендови немаат милост: “Hermes” го префрла товарот на царината директно на купувачите

popara21 април, 20251min00
Birkin-1

Францускиот луксузен бренд “Hermes” одлучи да го префрли целиот товар на американските царини на своите богати клиенти, објави во четвртокот главниот финансиски директор на компанијата, бидејќи самата компанија ги објави резултатите од продажбата во првиот квартал кои малку ги пропуштија очекувањата на пазарот.

– Целосно ќе го неутрализираме влијанието на овие нови царини со зголемување на нашите продажни цени во Соединетите држави од 1 мај, на сите наши деловни линии – рече финансискиот директор Ерик ду Халге.

Продажбите на “Hermes” во првиот квартал беа оптоварени со континуираното забавување на кинескиот пазар, иако нивните резултати се уште се подобри од конкуренцијата.

На почетокот на оваа недела, LVMH, водечката групација во луксузниот сектор, објави пад на продажбата од 5 отсто во нејзиниот клучен оддел за мода и кожни производи, што му овозможи на “Hermes” да ја преземе позицијата на највредната луксузна групација според пазарната капитализација, пренесува Ројтерс.

Во екот на трговската војна предизвикана од тарифите на американскиот претседател Доналд Трамп, семејната фирма “Hermes” се потпира на својата ценовна моќ и ќе додаде премиум ознака на сите производи што ги продава во САД.