Официјално е: ДВД-то умре во 2024-та година

popara2 март, 20251min00
1740940343-cd-628667_1280-750x463

Околу ова време минатата година, ВИП+ предвиде дека 2024 година ќе биде годината кога ДВД-то ќе стане бизнис од помалуку од милијарда долари во САД.

Неодамнешниот „Извештај за дигитални медиуми за забава за 2024 година“ на Digital Entertainment Group го потврди токму тоа: по години пад, пазарот на ДВД го допре дното.

Продажбата на физички дискови во САД падна за 23 отсто од 1,3 милијарди долари во 2023 година на 959,6 милиони долари минатата година, пишува Variety.

Тоа е пад од 94,2 отсто во однос на рекордната продажба на ДВД во 2006 година од 16,6 милијарди долари.

Падот започна во 2008 година, околу една година откако Нетфликс ја лансираше својата платформа за стриминг.

Спротивно на тоа, вкупните трошоци на Американците за домашна забава достигнаа рекордни 57 милијарди долари во 2024 година (за 21 отсто повеќе од годишно ниво), што значи дека физичкиот производ учествува со само 1,6 отсто од таа сума.

Можно е ДВД-индустријата да ја премине границата од 10 цифри барем уште една година доколку физичките филмови сè уште се во функција.

Но, и покрај тоа, тешко дека ќе трае многу подолго.

Во исто време, големите американски трговци на мало, вклучувајќи ги Best Buy, Target и Walmart, или се повлекоа или престанаа да продаваат ДВД-а и Blu-ray, така што идејата дека физичкиот производ би можел целосно да се укине во блиска иднина не е исклучена.

Што се однесува до ДВД-то, неговото време како главен играч во индустријата можеби е завршено, но неговото повторно раѓање како винил како статусен симбол за посветените колекционери е добро во тек.