Сакате што побрзо да продадете недвижнина? Обрнете внимание на овие детали

popara29 март, 20251min00
1732024597-house-8274529_1920-e1732024678603-750x628

Zillow штотуку објави нов извештај кој ги открива врвните карактеристики што можат да го продадат домот за повеќе од очекуваното. И дојдоа до важен заклучок за тоа што најмногу бараат потенцијалните клиенти.

Клиентите сакаат „органски модернизам“. Овој стил е дефиниран со софистицирани завршетоци како што се работни површини од природен камен, паркет од бел даб и венецијански малтер. Имотот со овие карактеристики може да се продаде за значително повеќе пари.

„Современиот изглед на денешните домови се карактеризира со природен камен, дрвени подови и текстурирани ѕидови“, вели експертот за трендови во домот од Zillow, Аманда Пендлтон. „Купувачите активно бараат и се натпреваруваат за домови со рафинирана завршница, што дополнително ги зголемува продажните цени.“

Според оваа платформа за недвижнини, анализата била спроведена со пребарување на повеќе од 350 клучни зборови во повеќе од 2 милиони огласи за недвижности кои биле на продажба во текот на 2024 година. После тоа, дополнителните износи на продажните цени биле пресметани со споредување на конечната продажна цена на домот со неговата почетна проценета вредност, додека се контролирале факторите како што се големината и времето на пазарот на домот.

Извештајот дава интересни сознанија за трендовските стилови на дизајн, материјали и други аспекти.

Работни површини од природен камен

Традиционално, гранитот беше доминантен материјал за работните плочи, но се чини дека на сцената излезе нов камен – стеатит.

Зошто стеатитот одеднаш станува привлечен за купувачите? Овој темен, сив, природен камен е непорозен, што го прави исклучително отпорен на дамки и топлина и не бара импрегнација како гранит и кварц. Се цени поради неговата способност со текот на времето да добие прекрасен патиниран изглед, сличен на мермер.

Побарувачка за влажни простории

Водоотпорните простори за туширање и бањи стануваат сè попопуларни на пазарот на луксузни недвижности, но конечно стануваат подостапни (и пожелни) за просечниот купувач. Имањето таква соба може да му помогне на домот да се продаде за дополнителни 3,3 проценти, во споредба со само 0,6 проценти повеќе за бања „инспирирана од бањата“.

Влажните простории се одлични за семејства со деца или луѓе со проблеми со подвижноста бидејќи нема пречки како прагови, врати или предмети за движење.

Оптимизираните надворешни простори стануваат норма

Ваквите простори стануваат продолжение на нашите внатрешни простори за живеење, што е потврдено од истражувањето на Zillow. Списоците во кои се споменува туш кабина на отворено се продаваат за 2,8 отсто повеќе од слични домови, додека кујните на отворено и дворовите од синиот камен може да ја зголемат вредноста за препродажба за 2,2 отсто.