Понатите таблоидни неделници имале 18% помал тираж во неомври кога на своите насловни страни објавувале некој од семејството Кардашијан.
Дали е во прашање замород приказните за краток брак со кошаркарот Крис Хамфрис или е едноставно крај на необјаснивата популарност која ја има, а не знаме од која причина, но целиот кошмар кардашијан е при крај.
Падот на популарноста се осетил и меѓу телевизиската публика, која до скоро будно го пратеше реалити шоуто Keeping Up with the Kardashians во кое камерите скоро 24 часа снимиле што прави секој од семејтвото.
Како доказ дека ерата на Кардашијан е готова, Њујорк пост објави дека компанијата Skechers која изработува патики, чие заштитно лице во 2011 година беше Ким Кардашијан, не го обновила договорот со неа, туку како заштитно лице на оваа компанија се појави куче булдог.