Светли бои, геометриски обрасци и калапи што ласкаат на ногата на жената, се само некои од карактеристиките на чевлите, потпишани од италијанскиот дизајнер Серџо Роси, кој почина од ефектите на коронавирусот на 3 април годинава.
Славниот мајстор го напушти светот на 85-годишна возраст, оставајќи зад себе зачудувачки моден тренд, кој продолжува да инспирира нови генерации на дизајнери на чевли, особено неговиот син, Џонвито Роси.
Изработката на чевли дефинитивно отсекогаш бил семеен бизнис на Роси. Серхио ги научил основите на столаријата од својот татко, а како тинејџер започнал да создава креации во фабриката „Сан Мауро Пасколи“.
Во 1960-тите тој ја направи и својата верзија на опанка – поточно, кожа од сандали со китен потпетици, моделирани на обувките на словенските селани, кои станаа многу популарни во Италија.
Тој ја стекна меѓународната слава во 1970-тите и 1980-тите кога започна да соработува со модни брендови како Лора Бијагиоти, Енрико Ковери и Џани Версаче, или кога неговите креации почнаа редовно да се појавуваат на модните писти во италијанската модна престолнина.
Како што растеше неговиот бренд, така започнаа и прилагодените чевли на Серхио Роси за модни колекции на Азџедин Алаи и италијанското дуо Долче и Габана. Познавачи на опусот на Серхио Роси тврдат дека неговите чевли биле уникатен пример за италијанско занаетчиство во облека, што било обвиткано со дополнителна доза женственост и елегантен сексапил. Беа потребни 120 различни чекори за да се направат секои чевли, а целиот процес траеше околу два дена.
Погледнете во галеријата кои славни дами во својата кариера носеле чевли токму од брендот Sergio Rossi.