5 ќе бидат произведени, а средствата од продажбата ќе бидат донирани во добротворни организации!
Модните брендови деновиве само се натпреваруваат за да изнајдат нови начини за комуникација со своите клиенти и фанови. Веќе пишувавме за начинот на кој Џани се поврза со фановите на марката, а сега сме воодушевени од иницијативата на модниот гигант, популарен бренд за чевли Jimmy Choo.
Овој бренд, кој е дел од групата „Капри холдинг“ (како и Versace и Michael Kors), веќе донираше половина милион долари во борбата против „Ковид-19“, а сега има осмислено и конкурс за да потсети на моќта на креативното изразување, во случајов скицирање, да подари мир и заборав од грижите што сите ги имаме во овие неизвесни денови.
Задачата е едноставна: треба да ја нацртате вашата „фантазија“ чевли и да ја испратите по е-пошта или да ја објавите на Инстаграм, со ознака #choosketch. За инспирација, дизајнерката на брендот Сандра Чои ги претстави своите дизајнерски чевли од имагинативна салонка инспирирана од оптимизам и ескапизам кон природата, како и убавината на пролетта и првите цветни пупки што се појавуваат на дрвјата и даваат надеж за подобро утре.
Најдобрите 5 предлози ќе бидат претворени во колекција на капсули, а средствата од продажбата ќе бидат донирани во добротворна организација. Иако конкурсот беше објавен пред само неколку дена, се чини дека ги заинтригира многуте талентирани фанови на марката кои не престануваат да ги поставуваат своите визии за идеалниот чевел. Иако пријавувањето не беше прецизирано, за учесниците во светот на модата и дизајнот, високото ниво на предложените цртежи претставува задоволство и го демонстрира целиот луксуз на креативност во оваа глобална заедница. Можете да ги видите сите ако напишете во хаштагот #choosketch.