Шведскиот моден гигант H&M соопшти дека продажбата во својот втор фискален квартал опадна за 50% во однос на претходната година, што е помал пад од очекуваниот, бидејќи започнаа полабавите корона вирусни мерки на многу пазари, а продавниците повторно почнаа да отвораат.
Продажбата за кварталот кој заврши на 31 мај падна на 28,66 милијарди шведски круни (3,07 милијарди долари). Аналитичарите очекуваа 27,7 милијарди круни, а продажбата во локални валути исто така е намалена за 50% во однос на истиот период минатата година.
Вкупната продажба помеѓу 1 и 13 јуни се намали за 30% во однос на истиот период во 2019 година.
- Развојот на продажбата во текот на вториот квартал беше сериозно засегнат од ситуацијата со „Ковид-19“ – велат од Х & М.
- На повеќето пазари, продавниците мораше да бидат привремено затворени, а во средината на април околу 80% од продавниците вкупно беа затворени –
Онлајн продажбата е зголемена за 36 проценти.
Од крајот на април, H&M започна постепено отворање продавници на многу пазари. Постојат околу 900 продавници, што претставува 18% од вкупно 5.058, кои сè уште се привремено затворени.